wtorek, 9 lipca 2013

EKHEM!

1. Hej! :) Żeby Was trochę nakręcić chcę wam zakomunikować iż gdyż ponieważ że będę pisać nowego bloga. TAK, NOWEGO BLOGA! :) Będzie on o wiele lepszy od tego, uwierzcie.. 

2. Wkurza mnie to, że jednego dnia mam 2566 wyświetleń, a już na kolejne dni mam tylko 80 -__- Jak tak bardzo nie podoba wam się mój aktualny blog to na niego nie wchodźcie.. myślę żeby go usunąć.

3. Rozdział, rozdział i rozdział... Kiedy dodam? NIE WIEM.. Wybaczcie, ale kompletnie wpadłam z rozdziałem i nwm co wymyślić... ehh.. No ale piszę go namiętnie i zachłannie :D 

No i to raczej na tyle :)
 Amy xx

2 komentarze:

  1. Hmm.. nowy blog...... ZAJEBISZCIE
    Nawet nie probuj usuwac bloga czy miec taki pomysl.
    Nowy rozdzial pewnie bd genialny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy blog super ale daj linka hahha ^^ czekam ;)

    OdpowiedzUsuń