wtorek, 26 marca 2013

Rozdział 1.

'Oszalałaś Hope!'

Pewnie pomyślicie, że to kolejna historia, w której główna bohaterka zakochała się w jednym z One Direction. Nie, nie! Tak nie będzie.. '' Co ja będę dzisiaj robić? Olivier w szkole, Natalie również w szkole a ja chora w łóżku. Może...''  Rozmyślenia Jade zostały przerwane przez młodszą siostrę, Hope.
- Słuchaj! Niedługo One Direction będą u nas w Londynie grać koncert. Może wybierzesz się razem ze mną? Musisz po tylu latach porozmawiać z Harrym. 
- Oszalałaś Hope! Ja nie jestem ich fanką. Idź z Holly. - mruknęła Jade.
- Jesteś bezduszna! Chciałam iść z tobą! Dawno razem nigdzie nie wychodziłyśmy.. Kiedyś byłyśmy takimi dobrymi siostrami, najlepszymi przyjaciółkami. A teraz?! - krzyknęła z zażenowaniem młodsza siostra.
- Nie marudź.. Przemyślę to. Niczego nie obiecuję! - odpowiedziała starsza dziewczyna.
- Dziękuje, dziękuje, dziękuje! Kocham cię! - Hope pocałowała w policzek siostrę i wybiegła z pokoju.
- Ale ja nic ci nie obie..... 
 
*oczami Jade*
To był jednak zły pomysł.. Ja tam sama nie chcę iść, nie chcę żeby Harry mnie rozpoznał. Zadzwonię do Oliviera.. Może pójdzie z nami? Przecież nic mu się nie stanie jak pójdzie na ten jakże durny koncert. 
-No kurde..! Czemu on nie odbiera?! 
- No hej Jade. Przecież odebrałem. Nie oburzaj się. Złość piękności szkodzi. - powiedział do słuchawki chłopak z uśmiechem na ustach.
- Jeszcze gdybym była piękna.. - rzekła dziewczyna. - Słuchaj Oli.. Mam do ciebie taką małą sprawę/pytanie/prośbę. 
- No gadaj !
- Bo wiesz.. Hope chce żebym poszła na ten koncert One Direction bo jak ona to powiedziała "dawno nigdzie nie wychodziłyśmy razem"
- Ale ona ma rację! Idźcie razem. To wam dobrze zrobi - powiedział Olivier z uśmiechem na ustach.
- A co jeśli Harold mnie rozpozna? Nie chcę tego. - po tym zdaniu humor Jade znacznie się pogorszył.
- Mała nie smutaj.. Już do ciebie idę. Pogadamy na spokojnie w cztery oczy. - chłopak rozłączył się.
 
*oczami Oliviera* 
Szybko pobiegłem na dół ubrać kurtkę i pójść do Jade. Ta dziewczyna czasami przesadza. Jakby nie mogła spokojnie potowarzyszyć swojej siostrze.
*********
 Po 5 minutach chłopak doszedł do domu Jade i Hope. Zapukał. Drzwi otworzyła mu Anna, mama dziewczyn.
- O dzień dobry pani.
- Cześć Olivier. Wejdź. Napijesz się może czegoś? - Anna zasugerowała jakiś napój gazowany. Chłopak jednak odmówił.
-Ja przyszedłem do...
-Tak, wiem. Do Jade. Jest w swoim pokoju. - z uśmiechem powiedziała mama sióstr.
**************
Gdy Olivier wszedł do pokoju Jade odrazu przywitali się po swojemu po czym usiedli na kanapie. Do pokoju wparowała Hope i też przywitała się z chłopakiem. 
- Hope nie przeszkadzało by ci gdyby Oli poszedł z nami? - zapytała z niepewnością starsza siostra.
- No coś ty! - krzyknęła uradowana. - Im nas więcej tym lepiej.
- Ej, ej. Jade ale ja jeszcze nie podjąłem decyzji.- powiedział zszokowany chłopak.
- No weź.. No choć z nami. Co ci szkodzi? Przecież nie możesz całe życie jeździć na tej swojej desce. - rzekła Hope.
- Dobra. Niech ci będzie. Ale za to musisz mi wyświadczyć przysługę... - powiedział ze złowieszczym uśmiechem.
-Jaką? 
- Jeszcze nie wiem. - uśmiechnął się Olivier. .....

 
 
 I jak nandoski? :D Podoba wam się 1 rozdział? ^.^ 
czytasz =  komentujesz! Chcę wiedzieć ile osób czyta mojego bloga :)
 
 
 
 

8 komentarzy:

  1. Cooooool *______*

    Czekam na drugi rozdział.!
    I nie każ tak długo czekać.! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jakoś na dniach ^.^ Może nawet jeszcze dzisiaj :)

      Usuń
  2. Wow fajnie się zaczyna ;)

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ;p Piszesz na prawdę Ciekawie! Pozdrawiam Louisowa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to ja mam bloga o Wampirach ale będę mieć o 1D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zuza Horan Muss *.*8 maja 2013 11:10

    Super... Zazwyczaj nie podobają mi się takie imaginy gdzie autorki same wymyślają bohaterów, ale to jest zajeeeeebiste *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tylko fajnie by było jakbyś pisała troszke większą czcionką ;) a tak to świetny blog ogólnie

    OdpowiedzUsuń