poniedziałek, 21 października 2013

POTRZEBNA POMOC

Przepraszam wszystkich z całego serca za niedodawanie rozdziałów przez ponad 3 miesiące.
Przez choroby jakie u mnie wykryto ostatnio ciągle mam masę badań i nie wyrabiam się z pisaniem rozdziałów. 
Choruję na różne choroby, a teraz jeszcze coś znaleźli.
Ciągle muszę nadrabiać zaległe lekcje i zadania domowe + uczyć się na nienapisane sprawdziany.

DLATEGO POTRZEBUJĘ WASZEJ POMOCY!
Chciałabym aby ktoś razem ze mną pisał to opowiadanie :)))
na mój e-mail: horanowasalata@gmail.com możecie wysyłać NAPISANE PRZEZ WAS 2 ROZDZIAŁY.
Najlepsze prace nagrodzę współpracą ze mną. :))


1 komentarz:

  1. Od października wchodzę codziennie na tego bloga by zobaczyć czy nie pojawił się przypadkiem nowy rozdział. Jestem zawiedziona, że przez tak długi czas nie dodałaś ani jednego rozdziału. Zamiast zawiesić bloga Ty trzymasz czytelników w niepewność. Przykro mi, przestaje obserwować i czytać tego bloga.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń